۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰

خسرویار مطرح کرد:

عزم تیم جودوی میزان درهفته پایانی لیگ برتربرای کسب عنوان قهرمانی

عزم تیم جودوی میزان درهفته پایانی لیگ برتربرای کسب عنوان قهرمانی

بجنورد- رییس هیئت جودو و سرپرست تیم جودو موسسه میزان خراسان شمالی گفت: تیم جودوی میزان در هفته پایانی لیگ برتر باشگاههای جودوی کشور برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می کند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که تیم جودوی موسسه مالی و اعتباری میزان پنج شنبه جاری در هفته پایانی لیگ برتر جودو باشگاه های کشور برای کسب قهرمانی به مصاف حریفان قدرتمند خود می رود، افزود: اگر چه هدف این تیم قهرمانی است اما با توجه به نتایج هفته پایانی به طور قطع یکی از سکوهای سه گانه اول تا سوم را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

وی اضافه کرد: اما تیم جودوی میزان خراسان شمالی علاوه بر رويارويي با حريفان با مشكلات فراوان ديگري هم در آستانه اين رقابت ها دست و پنجه نرم مي كند.

وی اظهار داشت: در ابتدای فصل همه امور مربوط به باشگاه درست بود اما اکنون در پایان فصل، جودوکاران میزان تنها ۲۰ درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند و شرایط  تا حدودی نامشخص است.

سرپرست تیم جودوی موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی اضافه کرد: اگر شرایط تیم جودوی میزان درست نشود احتمال سقوط از قهرمانی وجود دارد.

به گفته وی البته ميزان تيمی خوب با بازيکناني با ظرفيت و توانمندی بالا است و در همان شروع ليگ نیز به عنوان يک مدعي در  جمع مدعيان ليگ قرار گرفت.

خسرویار با اشاره به عدم همراهی بازیکنان خارجی تیم جودو میزان در هفته پایانی لیگ برتر، افزود: علاوه بر این مصدوميت محمد جواني و محمد محمدي بريمانلو در اوزان ۶۰ و ۶۶ كيلوگرم نيز بر مشكلات اين تيم افزوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دوره قبلی این رقابت ها در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و در دوره ماقبل قهرمان شده بود.

کد خبر 2514757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha